wtorek, 10 lipca 2012

1.

To nie jest mój pierwszy blog. Drugi też nie. Ani trzeci. Przestałam liczyć, zawsze, gdy coś diametralnie zmienia się w moim życiu, zmieniam adres i odcinam się tym samym od przeszłości. To znaczy, próbuję się odciąć, a to, co z tego wychodzi, to inna sprawa.

Adres bloga to tytuł albumu oraz utworu zespołu Doom:VS. Płyta ta jest dla mnie bardzo ważna, zarówno jeśli chodzi o wspomnienia, jak i teksty. "Discouraged one" odnosi się z kolei do albumu mojego ulubionego zespołu, Katatonii, "Discouraged Ones". Ponadto podoba mi się samo znaczenie tych słów, idealnie odnoszą się do mojej osobowości (o ile ją mam) - nigdy nie mam na nic ochoty, nie mam życia towarzyskiego; właściwie w ogóle nie mam życia.

Mam 17 lat, więc jestem niedojrzałym gównem i doskonale zdaję sobie z tego sprawę. Jednakże mam potrzebę pisania, chcę wyrzucić z siebie cały syf. Nie wiem, czy będzie to ktoś czytał, najwyżej będę pisać sama dla siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz